donderdag 29 mei 2008

Religion of Pies en Kak


Als u eraan mocht twijfelen of de islam nu al dan niet compatibel is met onze Westerse samenlevingen, adviseer ik een bezoekje aan de officiële website van Groot-Ayatollah Sistani, de oppersmurf van de geestelijkheid in Iran.

Hij vertelt u op deze webpagina (voor zolang ze accessibel blijft) welke elementen nu precies "najis" zijn volgens de sharia, de islamitische wetten. Eufemistisch vertaald betekent najis "ritueel onzuiver". Maar wat ze eigenlijk bedoelen is: vies, zum Kotzen! Als u iets aanraakt dat najis is, moet u zich “zuiveren”.

Dit is nogal relevant voor kafir (ongelovigen) als u en ik. Namelijk, volgens de sharia zijn volgende zaken "najis": urine; faeces (uitwerpselen); sperma; lijken (menselijke kadavers); bloed; honden; varkens; kafir (ongelovigen, u en ik); alcoholische dranken; het zweet van dieren (kunnen honden zweten?) die viezigheid (najasat) eten.

Met deze islamitische wetten, wereldwijd onderschreven door gelovige moslims, wordt de kafir (niet-moslim) dus synoniem van pies, stront, varkens, honden...

Ik neem aan dat u met deze informatie net zo blij bent als ik, blij ook dat het woord "najis" dankzij de multi-culti utopie nu ook in onze contreien opgeld maakt. Wat een verrijking voor onze cultuur zeg, een nieuw scheldwoord voor ... onszelf.

Double Standards

Double Standards

Waiting for the Sequel...